Тема. «Колобок на новий лад»
(Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»; палички
Кюїзенера; ляльковий театр; середня група)
Завдання:
1. продовжити знайомство дітей з кольоровими паличками, формувати вміння порівнювати величини, порівнювати предмети різні за висотою/довжиною користуючись прийомом прикладання; закріпити поняття «довгий», «короткий», «високий», «низький»; продовжувати вчити кількісної лічби; вміння рахувати в межах 10-ти; закріпити знання про цифри та числове значення кольорових паличок; вчити вибудовувати послідовність ряду паличок, закріпити назви кольорів, закріплювати знання дітей про геометричні фігури, вміння орієнтуватися в просторі.
2. розвивати пам'ять, уяву, стійку увагу, логічне мислення, дрібну моторику рук і творчі здібності під час конструювання з паличок різних об’єктів;
3. виховувати інтерес до логіко-математичних знань, зацікавленість до занять з математики; виховувати вміння співчувати, бажання допомагати ближньому, наполегливість, активність, самостійність.