Заняття танцями мають очевидну перевагу для розвитку дитини, оскільки займаючись такою діяльністю працює все тіло - від пальців рук і ніг до хребта. Коли дитина займається танцями підвищується кардіореспіраторна витривалість(зміцнення серцевого м'яза і збільшення об'єму легень), поліпшується координація, удосконалюються попорції тіла, формується гарна постава та гнучкість.
Також не варто недооціювати позитивний вплив танців на психологічне здоров'я дитини. Сором'язливість, незграбність. похмірість одразу зникають у дітей вже після кількох занять, діти поступово перестають комплексувати щодо своєї зовнішності(хто має такий комплекс), також зникає скутість у спілкуванні.
Танцюючи дитина не тільки гармонійно розвивається фізично, а ще й вчиться правильно сприймати і відчувати музику. Не слід забувати що головною метою занять з будь-якого виду танців є всебічний розвиток дитини.
Танці сприяють розвитку фантазії дітей і здатності імпровізувати. Заняття танцями допомагають найбільш яскраво розкрити характер та індивідуальність дитини, розвинути такі якості, як цілеспрямованість, організованість і працьовитість; виробити природну грацію рухів, гнучкість, сприятність, платичність і координацію, здатність виражати почуття й емоції через танець.
На сьогодні, в століття комп'ютеризації та безмежної доступності інформації дитина все більше часу проводить у віртуальному світі, .що само по собі веде до малорухливого способу життя. Це негативно впливає на розвиток дитини, як фізичний так емоційний, моральний, соціальний.
Тому саме музика і рух формують у дитини свободу в творчому мисленні, дають можливість імпровізувати, віддаючи емоційні реації такі як : радість, задоволення. Музика і рух допомагають виховувати, дають можливість пізнати світ.
Музично-ритмічні та танцювальні рухи виконують функцію психічної та соматичної релаксації, відновлюють життєву енергію людини та її самовідчуття як індивідуальності.
Значення музично-ритмічних рухів
1. Вдосконалюється робота нервових центрів, розвивається м'язовий апарат.
2. Розвиваються творчі здібності, почуття ритму, темпу, емоційна чутливість до музики.
3. Розвивається координація рухів.
4. Формування творчих якостей особистості.
В.О. Сухомлинський
Автор: О.І.Печериця(музичний керівник)
Немає коментарів:
Дописати коментар